Työturvallisuuteen liittyviä koulutuksia vuodesta 2013

Työturvakoulutus kouluttaa

Tarjoamme Alkusammutus AS1-kurssit, Alamieskoulutus,  EA-kurssit myös kauttamme, Vesityökortit, trukkikortti, työturva-, tulityö- sekä ennakoivan ajon koulutuksen. Koulutuksiin voiva osallistua yritykset, yhteisöt ja yksityiset henkilöt. Järjestämme myös yrityskohtaisia koulutuksia sopimuksen mukaan.

Toimimme asiakkaiden toivomusten mukaisesti eri paikkakunnilla pohjois-Suomessa ja kiinteästi Oulun, Keminmaan sekä Rovaniemen koulutuspisteissä.

Esimerkiksi työturvallisuuskoulutusta voivat vaatia, jotkin yritykset perehdytykseen pääsemiseksi tai oman yrityksen työturvallisuuden parantamiseksi.

Koulutuksemme on standardin PSK 6308 mukainen työturvallisuuskoulutus.

Standardi julkaistiin keväällä 2024.

Standartointityöryhmässä on muka mm. Stora Enso, SSAB Työturvallisuuskeskus, Fortum, Afry ym..

Kouluttamamme Työturvakorttia käyttävät ja hyväksyvät esim. Urakoitsijoille.

• Destia Oy

Hyväksy kaikki
Kiellä kaikki
Analytics
Työkaluja, joiden avulla mitataan sivuston tehokkuutta ja opitaan ymmärtämään sen toimivuutta.
Hyväksy
Kiellä